Start Up Nation 2022 – 200.000 Lei Fonduri Pentru Firmele Din Toata Tara

Program Start-up Nation

Start Up Nation 2022 Se Deschide In 17.05.2022

Programul Start Up Nation Editia 2022 Se va Deschide In  Iunie 2022! Programul va ramane deschis o perioada de 30 de zile!

Indais Media Business iti pune la dispozitie Consultanti Cu Experienta In Accesarea Programului Start Up Nation 2022!

In continuarea acestei pagini  iti vom prezenta caracteristicile principale ale programului Start Up Nation, insa pentru a stabili eligibilitatea precum si sansele reale de aprobare ale unui eventual proiect, iti recomandam sa ne contactezi telefonic sau sa ne trimiti un mesaj prin formularul de contact!

Bancile prin intermediul carora se va derula implementarea programului Start Up Nation 2022, sunt: BCR, BRD, CEC, Transilvania, OTP, Unicredit, Alpha. Acestea vor pune la dispozitie atat creditele tip punte cat si, la solicitarea beneficiarilor, cofinantarea in cadrul proiectelor.

Solicita chiar acum informatii suplimentare despre acest program de finantare!

Sunt eligibile pentru a aplica in cadrul Start Up Nation 2022:

1. Firmele care au fost  infiintate dupa data de 01 ianuarie 2020, inclusiv;

2. Sunt Microintreprinderi, Intreprinderi Mici sau Mijlocii (maxim 249 de angajati si cifra de afaceri de pana la 50 Milioane Euro), la momentul depunerii cererii de finantare;

3. Sunt considerate intreprinderi autonome, legate, partenere sau intreprinderi unice;

4. Au capital social integral privat

5. Au codul CAEN eligibil. Codul CAEN poate fi autorizat si dupa aprobarea proiectului

6. Sunt inregistrate la Oficiul Registrului Comertului, au sediul social/punct de lucru si isi desfasoara activitatea pe teritoriul Romaniei;

7. Creaza cel putin un loc de munca cu norma intreaga pe perioada nedeterminata dupa intrarea in vigoare a acordului de finantare si mentine locul de munca ocupat cel putin 2 ani dupa finalizarea implementarii proiectului.  In situatia  in care locul/locurile de munca create in cadrul schemei se vacanteaza din diverse cauze, sau se suspenda, dupa crearea lor in cadrul schemei, beneficiarul are un termen de maxim 45 de zile sa ocupe locul/locurile de munca vacante, pastrand numarul acestora pentru care a primit finantarea prin Start Up Nation 2022.  Este recomandata crearea a 2 locuri noi de munca dupa aprobarea proiectului de catre Autoritatea Contractanta.

8. Nu au datorii la bugetul general consolidat, atat pentru sediul social, cat si pentru toate punctele de lucru, la momentul verificarii administrative si de eligibilitate; Solicitantii care au datorii esalonate, nu sunt eligibili pentru a accesa programul.

9. Nu au accesat in trecut programul Start Up Nation, Capital de Lucru si/sau HoReCa

10. Nu au accesat fonduri cu o valoare mai mare de 200.000 Euro ( minimis ) in ultimii trei ani. Nu se afla in stare de dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, executare silita, inchidere operationala, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii

11. Nu au fost subiectul unei decizii emise de catre Comisia Europeana / AIMMAIPE / alt furnizor de ajutor de stat/Consiliul Concurentei, de recuperare a unui ajutor de stat/de minimis sau, in cazul in care au facut obiectul unei astfel de decizii, aceasta a fost deja executata si creanta integral recuperata, cu penalitati aferente;

12. Persoanele care detin calitatea de asociati / actionari sau administrator in mai multe societati, nu pot aplica decat cu o singura societate.

Solicita chiar acum informatii suplimentare despre acest program de finantare!

Elemente pe care le puteti achizitiona prin Start Up Nation 2022:

1. Echipamente tehnologice, cu exceptia jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, meselor de biliard, automatelor muzicale. In categoria echipamentelor tehnologice eligibile sunt asimilate si activele corporale din categoria mijloacelor fixe pentru locurile de joaca, sali de sport, fitness, drone, x-body si de forta, echipamente, respectiv sisteme specifice in scopul obtinerii unei economii de energie, sisteme care utilizeaza surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activitatilor pentru care se solicita finantarea Start Up Nation, precum si autoturismele 100% electrice. Nu sunt asimilate echipamentelor tehnologice mijloacele de transport sau subansamblele pentru aceste mijloace de transport, cu exceptia autoturismelor 100% electrice.

2. Achizitia de sisteme, instalatii si echipamente specifice in scopul obtinerii unei economii de energie, sisteme care utilizeaza surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activitatilor pentru care se solicita finantarea Start Up Nation, precum și de vehicule 100% electrice, e considerata ca intruneste criteriul de punctaj aferent dezvoltarii durabile in cazul in care totalul cheltuielilor eligibile din aceasta categorie este de minimum 5% din  valoarea AFN, respectiv 5.000 Lei daca valoarea proiectului Start Up Nation este de 100.000 Lei si 10.000 Lei daca valoarea proiectului este de 200.000 Lei.

Exemple de echipamente, respectiv sisteme specifice in scopul obtinerii unei economii de energie, sisteme care utilizeaza surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activitatilor pentru care se solicita finantarea, precum si vehicule 100% electrice sunt: autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, kart-uri, UTV-uri, ATV-uri, trotinete, 100% electrice, pompe de caldura, mini-eoliene, sisteme incalzire / racire, compresoare aer, panouri si / sau sisteme fotovoltaice, panouri solare, etc

3. Achizitionarea de spatii de lucru, spatii de productie si spatii pentru prestari servicii si comert. Valoarea activului ce urmeaza a fi achizitionat in cadrul programului se va face pe baza unei evaluari a unui expert evaluator ANEVAR, cu exceptia spatiilor mobile de lucru/ productie / prestari servicii / comert. Activele din cadrul acestei categorii nu trebuie sa aiba destinatie locativa atat la momentul achizitiei cat si pe toata durata de implementare a programului. In categoria spatii mobile de lucru / productie / prestari servicii / comert sunt incluse si corturile pentru organizare evenimente si baloanele presostatice. Pentru spatii mobile de lucru / productie / prestari servicii / comert nu este necesar raport ANEVAR.

4. Mijloace de transport: autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, kart-uri, UTV-uri, ATV-uri, rulote cu sau fara motor, elevatoare, incarcatoare, remorci si semiremorci, platforme, izoterme si frigorifice, doc plutitor, salupe maritime pentru calatori, ambarcatiuni de agrement, aparate de zbor, autoutilitare si autovehicule cu destinatie speciala, cu exceptia tuturor vehiculelor simbol G. Autoturismele 100% electrice vor fi asimilate echipamentelor. Nu se finanteaza vehiculele de transport rutier de marfuri in contul tertilor sau contra cost, solicitate de intreprinderile care efectueaza transport rutier de marfuri.

Pentru activitatile de rent a car, scoli de soferi si pilotaj si transporturi cu taxi-uri nu este limitata valoarea maxima si numarul de autoturisme achizitionate. Exceptand activitatile anterior mentionate, prin programul Start Up Nation, se poate bugeta achizitia unui singur autoturism si in limita a 50.000 Lei/ proiect.

5. Achizitionarea de mobilier, aparatura birotica si sisteme de protectie a valorilor umane si materiale;

6.  Salariile, utilitatile (energie electrica, consum apa, gaze, salubritate, abonament telefon si internet), servicii de contabilitate si cheltuielile aferente chiriilor pentru spatii de lucru, spatii de productie sau spatii pentru prestari servicii si comert;

Pentru aplicantii care isi asuma crearea si mentinerea unui singur loc de munca prin intermediul programului, valoarea acestor cheltuieli (salarii, utilitati, servicii de contabilitate si chirii) reprezinta o suma forfetara de maxim 30.000 lei din valoarea cheltuielilor eligibile aprobate in urma verificarii cererii de finantare, respectiv din suma cheltuielilor aprobate la decont. Decontarea se face in baza cererii beneficiarului insotita  de documentele care sa ateste crearea a minim 1 loc de munca;

Pentru aplicantii care isi asuma crearea si mentinerea a doua locuri de munca prin intermediul programului, valoarea acestor cheltuieli (salarii, utilitati, servicii de contabilitate si chirii) reprezinta o suma forfetara de maxim 60.000 lei din valoarea cheltuielilor eligibile aprobate in urma verificarii cererii de finantare, respectiv din suma cheltuielilor aprobate la decont. Decontarea se face in baza cererii beneficiarului insotita  de documentele care sa ateste crearea a minim 2 locuri de munca;

7. Pachet digital (voucher de digitalizare) care sa contina minim site de prezentare a activitatii sau magazin on-line, cheltuieli inregistrare domeniu fara hosting, pentru operatorii economici care nu detin alt site si care trebuie sa fie functional la data depunerii cererii de eliberare a ajutorului de minimis si pe toata perioada de monitorizare, cheltuieli de promovare a site-ului/magazinului on-line, un soft necesar desfasurarii activitatii si semnatura electronica. Optional si suplimentar, pachetul digital poate contine si echipamente IT tehnica de calcul tip PC, format din: unitate centrala, server, monitor, imprimanta /copiator /multifunctionala, inclusiv sisteme portabile, licente necesare desfasurarii activitatii, telefoane smart, tablete. Pachetul digital (voucherul de digitalizare) reprezinta cheltuiala obligatorie in cadrul programului si este in valoare eligibila de minim 25000 lei. Cheltuiala cu semnatura electronica este eligibila si inainte de semnarea acordului de finantare.

8. Active necorporale referitoare la brevete de inventie, francize, etichetare ecologica;

9. Cursuri de dezvoltare a abilitatilor antreprenoriale desfasurate in Romania sau in alta tara membra a Uniunii Europene – pentru asociatul/ actionarul / angajatii societatii aplicante, in valoare eligibila de maxim 1000 lei/persoana;

10. Taxa pe valoarea adaugata (TVA) nedeductibila pentru aplicantii neplatitori de TVA conform Codului Fiscal;

11. Consultanta pentru intocmirea documentatiei in vederea obtinerii finantarii in cadrul prezentului program si/sau pentru implementarea proiectului, in valoare eligibila de maxim 10.000 lei, decontabila in ultima cerere de rambursare/plata;

12. Doua placute informative obligatorii in valoare de maxim 500 de lei care vor fi plasate astfel: una in interiorul spatiului de la locatia de implementare a proiectului (indoor), in locul cu vizibilitatea cea mai buna pentru vizitatori (receptie, secretariat, loc de asteptare etc);una in exteriorul spatiului de la locatia de implementare a proiectului (outdoor), in locul cu vizibilitatea cea mai buna pentru clienti, pe langa spatiul unde se desfasoara activitatea (fatada stradala, intrare in cladire etc).

13. Cheltuieli financiare aferente creditelor/garantiilor obtinute pentru creditele contractate de beneficiari in vederea realizarii planurilor de afaceri acceptate in cadrul programului, pentru solicitantii care utilizeaza credit pentru implementarea proiectului. Decontarea acestor cheltuieli se face numai pe baza de cerere de rambursare pentru valoarea cheltuielilor financiare de dupa momentul semnarii acordului de finantare, pentru perioada de implementare.

Solicita chiar acum informatii suplimentare despre acest program de finantare!

Serviciile De Consultanta Asigurate De Indais Media Business Pentru Accesarea Programului Start Up Nation 2022

  • Verificarea punctajului pe care un eventual proiect depus in cadrul Start Up Nation 2022 il poate obtine – Gratuit
  • Incadrarea cheltuielilor in categoria celor eligibile – Gratuit
  • Daca nu aveti societatea infiintata ne putem ocupa noi de infiintarea acesteia – Gratuit
  • Contabilitatea lunara a activitatii firmei nou infiintate prin www.nuamcontabil.ro – de la 75 lei /luna
  • Obtinerea ofertelor de pret – Gratuit
  • Elaborarea bugetului proiectului
  • Completarea anexelor specifice programului Start Up Nation
  • Crearea contului in aplicatia electronica
  • Intocmirea Cererii de Finantare Specifica Start Up Nation
  • Transmiterea Cererii de Finantare Nerambursabila Start Up Nation
  • Intocmirea raspunsurilor la orice scrisoare de clarificari primita din partea Ministerului
  • Transmiterea documentelor in vederea obtinerii Creditului Punte
  • Implementarea proiectului ( Caiete De Sarcini, Cereri De Oferta, Etc)
  • Transmiterea documentelor speficice care atesta efectuarea achizitiilor catre Minister
  • Asistenta la momentul efectuarii vizitei pe teren
  • Intocmirea anuala a raportului de monitorizare si progres.

Solicita chiar acum informatii suplimentare despre acest program de finantare!

Alte detalii ale Programului Start Up Nation 2022

Valoarea decontata este alcatuita din valoarea totala fara TVA si TVA nedeductibil. In cazul in care TVA devine deductibil sau furnizorul este neplatitor de TVA, valoarea decontata este valoarea totala fara TVA;

Beneficiarii au voie sa schimbe la decont caracteristicile echipamentelor/utilajelor cu caracteristici mai performante, dar cu pastrarea denumirii si cel putin operatiilor pe care le efectua echipamentul init

Beneficiarul poate schimba locatia implementarii proiectului numai cu notificarea AIMMAIPE.

Beneficiarul are obligatia de a implementa proiectul, intr-un interval de timp de maxim 12 luni de la momentul intrarii in vigoare a contractului de finantare, dar nu mai tarziu de 15.09.2023.

Perioada de monitorizare este de 3 ani de zile, incepand cu anul urmator acordarii grantului.

Cele doua perioade succesive de implementare (1 an) si monitorizare (3 ani),  alcatuiesc impreuna termenul contractual in care se desfasoara acordul de finantare nerambursabila Start Up Nation 2022.

O intreprindere nu poate avea in cadrul aceleiasi sesiuni de program calitatea de beneficiar si cea de furnizor pentru alte intreprinderi beneficiare de ajutor financiar nerambursabil, respectiv pentru elemente de cost (bunuri/servicii) achizitionate si decontate in cadrul programului.

Nu se acorda ajutor financiar pentru activele achizitionate in sistem de leasing, second-hand si cele care au constituit obiectul unei subventionari/finantari nerambursabile din alte surse.

Beneficiarii sunt obligati sa asigure in favoarea Agentiilor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, Atragere de Investitii si Promovare a Exportului activele corporale achizitionate prin program impotriva tuturor riscurilor, pe o perioada de 4 ani (anul de implementare + 3 ani de monitorizare) si sa cesioneze toate drepturile pe care le vor dobandi in temeiul asigurarii catre AIMMAIPE. Aceasta asigurare poate fi facuta si anual, cu obligativitatea trimiterii catre AIMMAIPE, anual, a unei copii dupa aceasta la momentul reinnoirii. In situatia unui credit punte, asigurarea activelor corporale poate fi cesionata, cu acordul AIMMAIPE, in favoarea institutiei partenere pana la rambursarea acestuia.

Fiecare beneficiar are obligatia sa faca dovada, cel tarziu la momentul platii cererii de plata sau de rambursare, a angajarii prin proiect, cu contract de munca pe durata nedeterminata si cu norma intreaga a minim 1 loc de munca pentru care beneficiaza de finantare, precum si obligatia mentinerii acestuia pentru cel putin 2 ani, dupa finalizarea implementarii proiectului. Implementarea proiectului se considera finalizata la momentul achitarii cererii de plata/rambursare a ajutorului de minimis.

Locul de munca se considera a fi creat prin proiect daca este creat si ocupat intre data semnarii acordului de finantare si data platii cererii de plata/rambursare, de catre o persoana care nu a avut raporturi de munca in ultimele 6 luni cu intreprinderea aplicanta.

Aplicatia electronica de inscriere aferenta celei de a doua etape va fi deschisa 30 de zile incepand cu ora 10.00 a primei zile de inscriere si pina la ora 20.00 a ultimei zile de inscriere, cu posibilitatea de prelungire a termenului pana la epuizarea bugetului.

Modalitate de plata a Finantarii Nerambursabile prin Intermediul Start Up Nation 2022:

La momentul depunerii cererii de finantare nerambursabila, beneficiarul va alege una dintre bancile partenere ale Ministerului (de regula bancile partenere sunt BCR, CEC, Transilvania, Banca Romaneasca, BRD). Costurile prilejuite de obtinerea Creditului tip Punte, pot fi bugetate prin Proiect.

Decontarea se face intr-o singura transa conform mecanismului decontarii cererilor de rambursare pentru care s-a facut dovada achitarii integrale a cheltuielilor eligibile si / sau conform mecanismului decontarii cererilor de plata pentru care s-au prezentat facturile

Solicita chiar acum informatii suplimentare despre acest program de finantare!

Grila De Punctaj Start Up Nation 2022

ANEXĂ:

Start-up Nation România 2022

CriteriiPunctaj
Domeniul de activitate
A

 

1Activități de producție și industrii creative cu o pondere în cifra de afaceri totală ≥ 1% conform situației ONRC520
2Activități de producție și industrii creative cu o pondere în cifra de afaceri totală  ≥ 0,1% < 1% conform situației ONRC515
3Activități de producție și industrii creative cu o pondere în cifra de afaceri totală < 0,1 conform situației ONRC1 precum  și activități de Servicii și Comerț510
Valoarea aportului propriu
B

 

1Valoarea procentului aferent aportului propriu este ≥ 15% din valoarea eligibilă a proiectului20
2Valoarea procentului aferent aportului propriu este ≥ 10% din valoarea eligibilă a proiectului15
3Valoarea procentului aferent aportului propriu este ≥ 5% din valoarea eligibilă a proiectului10
Criterii aferente investiției
C

 

1Ponderea investițiilor în echipamente tehnologice și cheltuielilor asimilate echipamentelor tehnologice specificate la art. 4.3.1, lit. a) din procedura programului reprezintă mai mult de 60% din valoarea cheltuielilor eligibile înscrise în cererea de finanțare aferentă formularului de înscriere;20
2Ponderea investițiilor în echipamente tehnologice și cheltuielilor asimilate echipamentelor tehnologice specificate la art. 4.3.1, lit. a) din procedura programului reprezintă mai mult de 50% din valoarea cheltuielilor eligibile înscrise în cererea de finanțare aferentă formularului de înscriere;15
3Ponderea investițiilor în echipamente tehnologice și cheltuielilor asimilate echipamentelor tehnologice specificate la art. 4.3.1, lit. a) din procedura programului reprezintă mai mult de 40% din valoarea cheltuielilor eligibile înscrise în cererea de finanțare aferentă formularului de înscriere;10
Criterii aferente componentei de dezvoltare durabilă1
D1Proiectul prezintă o componentă de dezvoltare durabilă110
2Proiectul NU prezintă o componentă de dezvoltare durabilă0

 

Criterii aferente cursurilor de pregătire antreprenorială2
E1Cel puțin unul dintre asociații/acționarii sau administratorul societății face dovada faptului că a urmat o formă de pregătire antreprenorială, sau declară pe propria răspundere sub sancțiunea neacordării AFN că prezintă dovada absolvirii unei forme de pregătire antreprenorială până la momentul decontului.5
2asociații/acționarii societății NU au urmat o formă de pregătire antreprenorială, și NU declară pe propria răspundere că prezintă dovada absolvirii unei forme de pregătire antreprenorială până la momentul decontului.0
Criterii aferente cursurilor de competențe digitale3
F1Cel puțin unul dintre asociații/acționarii societății face dovada faptului că a urmat un curs de competențe digitale (curs, modul în cadrul unei facultăți, etc), sau declară pe propria răspundere sub sancțiunea neacordării AFN că prezintă dovada absolvirii unui curs de competențe digitale până la momentul decontului.5
2Asociații/acționarii societății NU au urmat un curs de competențe digitale (curs, modul în cadrul unei facultăți, etc), și NU declară pe propria răspundere că prezintă dovada absolvirii unui curs de competențe digitale până la momentul decontului.0
Criterii aferente debutului în afaceri
G1Asociații/acționarii NU au mai avut calitatea de asociați/acționari în altă întreprindere pînă la momentul înființării societății cu care aplică.10
2Asociații/acționarii au mai avut calitatea de asociați/acționari în altă întreprindere până la momentul înființării societății cu care aplică.0
HCriterii aferente componentei de inovare a proiectului4
1Investiția este bazată / fundamentată pe un brevet de invenție eliberat de către un organism național sau internațional acreditat.10
2Investiția NU este bazată / fundamentată pe un brevet de invenție eliberat de către un organism național sau internațional acreditat.0

 

Punctajul maxim care se poate obţine este de 100 de puncte.

Punctajul minim pentru accesarea programului este de 50 de puncte.

Selectarea şi contractarea proiectelor se va face după următorul algoritm:

Selectarea proiectelor se va face în ordinea descrescătoare a punctajului obţinut. La punctaje egale va prevala:

– punctajul obţinut la criteriul aferent domeniului de activitate(secţiunea A din criteriile de evaluare);

– punctajul obţinut la criteriul aferent investiției (secţiunea C din criteriile de evaluare);

– punctajul obținut la criteriul aferent componentei de dezvoltare durabilă (secţiunea D din criteriile de evaluare);

– punctajul obținut la criteriul cursurilor de pregătire antreprenorială (secţiunea E din criteriile de evaluare);

– punctajul obținut la criteriul aferent cursurilor de competențe digitale (secţiunea F din criteriile de evaluare);

– punctajul obtinut la criteriul aferent debutului în afaceri (sectiunea G din criteriile de evaluare);

– punctajul obtinut la criteriul aferent componentei de inovare a proiectului (secțiunea H din criteriile de evaluare);

– valoarea exactă a procentului aferent investiției în echipamente;

– data şi ora înscrierii în program.

1 Achiziția de sisteme, instalații și echipamente specifice în scopul obţinerii unei economii de energie, sisteme care utilizează surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activităţilor pentru care a solicitat finanţare, precum și vehicule 100% electrice, e considerată că întrunește criteriul de punctaj aferent dezvoltării durabile, în cazul în care totalul cheltuielilor eligibile din această categorie este de minim 10.000 lei pentru AFN de maxim 100.000 lei, precum și minim 20.000 lei pentru AFN de maxim 200.000 lei.

2 Cursurile de pregătire antreprenorială  trebuie să fie acreditate ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări), UNCTAD Geneva sau diplomă de licență / master / doctorat / atestat / adeverință / certificat eliberate de Ministerul Educației.

3Minim cursuri de formare a competențelor digitale de bază (generale, nespecifice unui domeniu de activitate al întreprinderii, de exemplu: utilizarea unui sistem de operare, prelucrarea și gestionarea de documente electronice, competențe de bază pentru utilizarea Internetului, competențe de bază despre hardware, schimb de informații electronice la nivel elementar, utilizarea rețelelor sociale profesionale la nivel elementar, utilizarea serviciilor digitale gratuite oferite de diverse companii). Cursurile de competențe digitale  trebuie să fie acreditate ANC (Autoritatea Națională pentru Calificări), sau diplomă de licență / master / doctorat / atestat / adeverință / certificat eliberate de Ministerul Educației.

Solicita chiar acum informatii suplimentare despre acest program de finantare!

Alte Programe De Finantari Nerambursabile 2022

200.000 Euro – Fonduri Europene Nerambursabile Prin PNDR 6.4 In 2022

Fonduri Europene Nerambursabile Prin PNDR 6.4

200.000 Euro – Fonduri Europene Nerambursabile Prin PNDR 6.4 In 2022

PNDR 6.3. – Sprijin pentru dezvoltarea Fermelor Mici

PNDR 6.3. – Sprijin pentru dezvoltarea Fermelor Mici

PNDR 6.3. – Sprijin pentru dezvoltarea Fermelor Mici

PNDR 4.2. – Investitii in prelucrarea / Comercializarea / Dezvoltarea de produse Agricole

PNDR 4.2. – Investitii in prelucrarea / Comercializarea / Dezvoltarea de produse Agricole

PNDR 4.2. – Investitii in prelucrarea / Comercializarea / Dezvoltarea de produse Agricole

PNDR 4.3.A – 1.500.000 Euro pentru Irigatii

PNDR 4.3.A – 1.500.000Euro pentru Irigatii

PNDR 4.3.A – 1.500.000 Euro pentru Irigatii

Fonduri Europene Pentru Firmele Cu Activitate In Domeniul HoReCa

Fonduri Europene Pentru Firmele Cu Activitate In Domeniul HoReCa

Granturi de 120.000 Euro – Finantare Nerambursabila Pentru Capital de Lucru Pentru Sectorul Agro-Alimentar

Finantare Nerambursabila Pentru Capital de Lucru

Granturi de 120.000 Euro – Finantare Nerambursabila Pentru Capital de Lucru Pentru Sectorul Agro-Alimentar